Apurahat

Suomen Dermatopatologiyhdistys ry julistaa stipendirahastosta haettavaksi apurahoja  yhdelle tai useammalle hakijalle. Apuraha myönnetään dermatopatologiseen tutkimukseen tai matka-apurahaksi alan koulutukseen. Etusijalla ovat hakijat, jotka ovat Suomen Dermatopatologiyhdistyksen jäseniä. Hakemusten on oltava perillä 8.12.2023 mennessä.

Hakemukset laaditaan kuutena kappaleena ja toimitetaan yhdistyksen puheenjohtajalle Susanna Juteaulle osoitteella HUSLAB, Meilahden patologian laboratoriot PL 400 00029 HUS. Hakemuksiin on liitettävä hakijan yhteys- ja koulutustiedot, hakijan nykyinen toimipaikka, julkaisuluettelo (enintään kaksi sivua) ja vapaamuotoinen tutkimussuunnitelma (enintään neljä sivua), josta ilmenee apurahan suunniteltu käyttö. Myönnetyt apurahat jaetaan 11.1.2024 Suomen Dermatopatologiyhdistyksen vuosikokouksessa. Apurahan saajilta edellytämme kirjallista selvitystä apurahojen käytöstä vuoden 2024 aikana (toimitetaan Susanna Juteaulle).

Helsingissä, 8.9.2023

Suomen Dermatopatologiyhdistyksen hallituksen puolesta